Busram55 bebekten bebeğe değişiyor ya. İkizlerimden biri en başından beri çok gaz sorunu yaşamadı kendi kendine çıkarıyor. Diğerinde ise hiç bitmiyor. Çok afedersiniz o kadar çok gaz yapiyo ki tamam bitti diyorum hâlâ ikiniyor hâlâ ağlıyor. Çıkarsa da cikarmasa da rahatlamiyor çocuk. İnşallah tez zamanda kurtuluruz artik