Busram55 Bebegin gazını cıkartmayı ne zaman bırakacagız. 5 aylıgız su, an. Nasıl oluyor bu işler yani bebegim kendi kendinemi cıkarmaya baslayack bi zaman snra yoksa benmi bırakcam gaz cıkartmayı
Asyaaaam Busram55 artık kendi çıkarmaya baslar. Benim kızım 4 aylık artık kendi çıkartıyor. Bazen gaz sancısı oluyor yardımcı oluyorum ama genelde kendi çıkartıyor.
Gamzeburkan Busram55 sancı olmuyorsa kendi çıkarır zorlanıyorsa yardımcı olmak lazım bizim 6. Ayda bitmişti geceleri sorun yaşıyorduk 5. Ayda
Esin12121212 Busram55 oo artık kendi çıkarır ben 3 aydan sonra bitirdim artık kendi çıkarıyor kaldırıp gazini alma artık büyüyor annesi
Busram55 Gamzeburkan sancı olmuyor ama gaz cıkmadanda uykuya dalamıyor. Sırtına vurnadanda gazı cıkmıyor
Zeynep-61 Gamzeburkan ya tam da bu post için girmiştim bizimde yarın 5 aylık olucak hala gaz sancısı var geceleri mamasını yarım bırakıyor her seferinde sabaha kadar aynı problem devam ediyor tuvaletşnş yapmadan asla doğru düzgün içmiyor mamasını bitecek mi bu sorun gerçekten delirmek üzereyim çünkü
Gamzeburkan Zeynep-61 ya bende çok cektim canım 4.ay bi geçer gibi oldu sonra 5. Ayda sabahları değil ama geceleri ayaklarını devamlı vuruyordu yatağa uykuya dalamiyordu Sonra 6. Ayda iyice hareketlendi gecti çok şükür gaz damlası kullanıyorsanız bırakın artık daha çok ikindiriyor bence insallh geçer sizinde 🤲
Papatyass Busram55 bizim 5. Ayda bir anda bitiverdi inşallah biter sizinde uzun sürmüş bizim gibi🤦♀️
Zeynep-61 Gamzeburkan evet gaz damlası ıkındırıyor bunu yeni farkettim kendi haline bırakınca daha iyi çıkarıyor gazını
Gamzeburkan Zeynep-61 evet bende kullandım bıraktım sonra zor bir süreç gerçekten Allah yardım etsin😊
Acemi_annee 10 aylik hala devam ediyo geceleri hiç uyumuyor her ayı bekledim bu ay geçicek su ay geçicek ama yok gecmedi
Gullu666 Benim bebegim 1 aylik kendi cikariyor gazini hic ugrasmiyorm yardim edince cikarmiyor.kendi kendine yapiyor nazar degmesin🧿