Ozlemasya o ayda cok bilirim 5 te kalkip 1.30 saat ugrasip uyuttuktan sonra 30 dk da uyansin.bence sey yapin ruya ogunu yani benim oglanda oyleydi.8 de yatardi en gec 4 e kadar uyurdu tabi simdi nerdeee.yapmaniz gereken cok uyanmasina izin vermemek yani fazla ayilmamali.siz hergun ayni saatte uyaniyorsa onda 1 saat once alip emzirin ve yerine koyun bakalim ozaman nasil olacak.