Sumeyye67 ben geçen ay sağlık ocağına kontrole gittim hemşire bana yaşıtlarına göre zayıf vs falan dedi çok canımı sıktı doktora gidiyorum hemen mama diyorlar doğduğundan beri Allah’a şükürler olsun sütüm var ve kızım. Şuan 5.5 aylık hiç mama içmedi aldım ama kabul etmedi bazı doktorlar da prematüre kavramını bilmiyor bence doktorumu değiştirdim ki kaçıncı bu en sonunda bir doktora denk geldik allah razı olsun çok iyi anlattı ve bebeğimden beklenen şeyleri söyledi kızım 33 haftalık suyumun erken gelmesi sebebi ile doğdu 1800 dü hastane de kalmadı Allah’a şükür evimize geldik ve tek başıma kaldım ilk bebeğim prematüre bir minik sezeryanlıyım ve yıkamak bile çok zordu benim için kolik bir bebek ve İnan’ın bir tabak yemek yapanım olmadı sadece çocuğu sevmeye geliyorlardı başıma doktora tek başıma gittim kucağımda hiçbirşey bilmiyorum ilk bebek cahillik çok var şimdi 5.5 aylığız 6 kiloyuz ve az diyen insanlar doktorlar hemşireler var herkes konuşuyor sadece kimseyi duymayın kızlar benim kızım da hem laktoz inteleronsı hem süt alerjisi çıktı Allah’a şükür bugünlere kadar birlikte savaştık geldik en büyük mucizedir prematüre bebek ❤️❤️❤️❤️