1prens1prensess Valla canım benim oğlum da doğdu doğalı pişikten çok çekti. 13/14 ayllikken başladı çişini kakasını söylemeye. Çünkü pişik yüzünden çişi kakası kendine değdikçe rahatsız oluyordu. Altında bezi bırakamıyordum o sebepten . Tam bir buçuk yaşına girdi bezini kendi çıkarmaya başladı. Çiş kaka yaptı mı bir bakıyordum eşoftmanı yarıya kadar indirmiş bezi çıkartmış 😃 Dedim öyle olup heryere bulaştırmasındansa tuvalete yapmayı öğrensin 😁 Şimdiden konuşmaya başlayabilirsin eğer yazın vermeyi düşünüyorsan. Arada tuvalet eğitimini konu alan şarkılar, çizgi filmler ve kitaplarla desteklemeye çalış. Oyuncağını götür çişi gelmiş gibi lazimlığa oturt çişini yapsın o da görsün. Yakınınızda bu eğitimi almış bir tanıdığınız varsa onu görünce de heves edebilir. Ve başlayınca geceli gündüzlü bezi birden hayatınızdan çıkar ki süreç uzamasın