Merhaba güzel anneler 😄🖐🏻
öncelikle foruma ne zaman sünnet yazsam 0-6 ay ya da 1 yaşında gelmemiş bebişlerimizin sünnet hikayeleri var fakat biz biraz pandemi dolayısı ile geç kalanlardanız..Olduk mu 23 aylık aldı beni bir telaş bir an önce sünnet yaptırmam lazım diye gittim aldım randevu ön muayenesi yapıldı oğlumun üç gün sonrasına tarih aldık ve tabi ki genel anestezi yöntemiyle sünneti yapabileceğini söyledi doktorumuz..gaz şeklinde hava yoluyla veriyorlar damardan vermiyorlar çocuklara bilginiz olsun..
ameliyat sabahına kadar iptal etmeyi düşünüp pır pır kalbimle gittik hastaneye ve tabi ki anne olarak endişelenip korkuyorsunuz ameliyatımızı olduk 4 saat hastanede kaldık oğlumun anesteziyi atma süresi biraz öfkeliydi ve ağlamalı ama bi şekilde atlattık eve çıktık merhem, batikon veriyor doktor..ilk gün sarılı ertesi gün çıkarın diyorlar,ertesi gün çıkarttık fakat ben bardak koymaya devam ettim beze hemen temas etmesini istemedim içim rahat etmedi her altını açtığımda antibiyotikli merhemini sürdüm mutlaka ve yeni temiz Bardak koydum..hijyene çok dikkat etmeniz gerekiyor ve bu aylarda sünnet yaptıracak arkadaşlarıma ilk iki gün oldukça zor çünkü her şeyin farkında oluyorlar alt açtırmak istemiyorlar korkuyorlar ama 3. Gün her şey düzelmeye başlıyor 4. Gün daha iyi derken 5. Gün yıkama Faslı oldu da bitti maşallah.. bunu mutlaka paylaşmak istedim çünkü genel olarak aradığımı bulamamıştım sünnet öncesi araştırmamda sormak istediğiniz bir şey olursa mutlaka sorun..korkmayın ilk iki gün zor sonra rahatlıyorsunuz 💜🖐🏻