MeltemD Anneyim_35 beşinde bakıyım yarın ozmn ödeme gözkemu çünkü 2020 7 ayı da var orda 0₺ dıyor onuda anlamadım bugün vakfı çok aradım 30 kez açmadılar
EbruOguz29 Blackcloud daha gecen agustos ayinda yatmis yatali baya olmus iptal olmamistir insallah ya 🙏 gerci iptal olsa karsisinda kimliğiniz ile gidip alabilirsiniz yazmazdi heralde 🤷
Anneyim_35 Bir_anneadayi1 gündüz baktığımda benim de öyleydi canım kaç gündür bakıyorum şimdi aklıma geldi umutsuz Bi şekilde baktım çok şükür şaşırdım sürekli bak sen
Anneyim_35 MeltemD kesinti tutarı 0 yazar canım 0 dan önce 1100 TL yazıyo çekebilirsiniz diyorsa yatmış demek ki sana da gözün aydın ayın 5 yani çarşamba günü bende de öyle yaızyodu
Ayazege06 Anneyim_35 Bende de aynısı yazıyor çekebilirsiniz diye yatmış ama ödemeler 5 inden itibaren olacakmis
Anneyim_35 EbruOguz29 çekersin canım ben 5 ay önce filan çektim son ödeme tarihi yazıyo orda zaten ama çekebilirsiniz büyük ihtimalle gözün aydın
MeltemD Anneyim_35 ayy ınşAllah eşiminkinden baktım benımkınde bişey yoktu cnm eşimde vaedı allahım ınşAllah çıkmıştır valla cocuklarıma prima ıslak mendıl yicek bişeyler alırdım
Anneyim_35 EbruOguz29 sonu geçersiz yani istediğin zaman çekebilirsiniz dmeek oluyo heralde benim çektiğim bütün paralarda öyle yazıyodu yani gidip çekebilirsin paranı
Anneyim_35 Bir_anneadayi1 evet canım eşime hiç çıkmadı bana çıktı hepsi onun başvuruları kabul olmadı
Anneyim_35 Ayazege06 aynen canım çarşamba veya perşembe gidersin tabi açık mı ptt ler bilmiyorum bende
Anneyim_35 MeltemD inşallah çıkar canım masraflar hiç bitmiyor üzerine borç varsa daha kötü Allah yardımcımız olsun