Geçen sene 1 pandemi parası almıştım daha sonra 1000 tl tekrar yatmış ama bu pandemi parası değil biz bize yeteriz türkiyem ödemeleri diye geçiyodu e devlette arama kısmından Ptt üzerinden yapılan kurum ödemeleri yazın orda eğer adınıza yatmış para varsa görüyorsunuz ben sürekli bakıyordum şimdi yine baktım ne göreyim 1100 TL yatmış ayın 5 inde ödemeler başlıyormuş o kadar sevindim ki anlatamam eşim 1 ay evde kaldı hastaydık hepimiz zaten borç gırtlağa kadar bebek ve çocuk var Allak bullak olmuştuk şifa gibi geldi rabbim darda olan herkese yardım etsin sizlerde devamlı bakın inşallah çıkar