Biz annelerin Mamaya karşı bu tavrımız nedir anlamıyorum. İlk çocuğumda aşırı karşıydım illa bir tek anne sütü alacak diyordum, ikinci çocuğumda hastaneden çıktığımız gibi günde bir iki ölçek mama takviye ederdim ama tabiki aynı zamanda emzirirdim de. 1 ay verdim, baktım gayet güzel kilosunu alıyor e sütümün yettiğini de düşününce artık mama vermedim . Yani doktorunuz mama takviyesi yapın demişse verin, emin olun meme emdiği sürece hiç bir sıkıntısı olmaz. Gün de bir iki ölçek mamanın ne zararı olabilir