sevdeninasafkosu benim bebegim de 36. haftada anlamadığım su sizintisi ve suyun bitmesiyle birlikte acil sezeryanla alındı. 2900 dogdu. 5. gun kontrolünde iyi diye bildiğimiz bir profesör doktora götürdük. 2700 e düşmüştü. Bana acil mama baslamam gerektiğini, bebegimin prematüre doğduğunu ve besleyemedigimi soyledi.Saat saat yazdı, mama su saatte meme su saatte diye. Ama benim sutum vardi. Ve hissediyordum bebegim doyuyordu. Lohusa hali, zaten inanılmaz bir vicdan azabı duyuyordum bebegim benim yüzümden erken doğdu diye o kadar üzüldüm ki. Ertesi gün dayanamayıp baska bir doktora gittik. Bebegin kilo vermesi cok normal, sık sık emzir 2 saati kesinlikle geçirme dedi. Oyle yaptim. Sik sık emzirdim. Mamaya başlamadım. Ayin sonunda bebegim 1 kilo almıştı. Demek istediğim su ki içinize sinmiyorsa baska bir doktora gidin. Ayni zamanda sutunuzun miktarı ilk 3 ay bebeğinizin emme miktarında doğru orantılı olarak artacak. Ama eger bebek gercekten duymuyorsa da mamayi memeden sonra az miktarlarda sunun bebeğinize. Bunlar benim kişisel tecrubelerim. O zaman duyduğum üzüntünün tarifi yok. O yuzden cok iyi anlıyorum