Merve201119 aynen o yuzden herkes sorsun diye ısrarla yazıyorum biz 16 martta işsiz kaldık martta basvurduk eşime ilk fazda yatmıs ama kapsam dısı dıye hiç sormadık bana 2. Fazda yatms ptt ye dogum paramı almaya gidince bana adam bin liranınzda var vereyımmı dedı öyle öğrendim eylulde yatmıs kasımda cektık eşimde kasımın sonunda netten kapsam dısı olunca para yatıyo dıye gorduk meger ta nisanda yatmıs