Ben troid hastasıyım yani hipotroidim var.4.5 aylık bir oğlum var çokta dikkat ediyorum sporcuyum da anatomik yapım da çok güzel ama bu emzirme döneminde kilo vermem gerekirken kilo alıyorum yemiyorum da çok hep sebze yemeği protein ağırlıklı besleniyorum gulitenden uzak duruyorum ama veremiyorum değerlerim çok yüksek çıkıyor benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba siz ne yaptınız kilo vermek ve sağlıklı beslenmek için ?