Depresif_polyanna
Üniversite 3.sınıfta stresten hiçbir şey yiyememiştim, 10 kilo vermiştim 😃 Günde iki tabak makarna ve sürekli staja koş, derse koş, kursa koş derken birden gitti 10 kilo, sıfır spor, aç kalarak yani ve vücudum gayet de şekilliydi, dümdüz karnım ve çıkık popom vardı 😂 Spor yapmadan da verilir yani, spor daha çok şekillendirir kilo verdirmekten ziyade. Kilo almak için de vermek için de spor yapılıyor sonuçta, çünkü asıl iş beslenmede 👍🏻