Melisasbasi Merve-miray valla benimki de o siralardadir muhtemelen tombul ama dediğiniz gibi eşim de cok kiloluymus bebekliginde gen etkiliyor galiba
ant331 Melisasbasi maşallah Kilosu iyi. Benim kızım 12 aylıkken 8 kiloydu😃. Yani çok mantıksız bir gün ağlar ikinci gün susar ne demek ya. Aç mı bırakacaksın. Kendi aklını kendine saklasin. Yiyorsa ver kuzum. Benim kızım yese diye dua ediyorum. Yürüyünce koşup duruyorlar kilo veriyor boşver yesin
Aybukemm Melisasbasi ben bir yalında 16 kiloymuşum yürümeye başlayınca vermişim kilolarımı bence bırakın yesin iştahı varken
Nohutannesi Melisasbasi aç bırakamazsınız elbette ama karbonhidratları beslenmesinde çok azaltabilirsiniz. İrmik pirinç vs vermeyin mesela onun yerine sebzeli etli yemekler yedirin ona rağmen oluyorsa yapacak bir şey yok bebek o daha.
nurelem Melisasbasi ayına göre kilosu fazla canım ama yemeyi seviyorsa aç mı bırakacaksın görümcene bakma, Doktorunuz sorun görmediyse bir şey olmaz hareketlenmeye başladıkca gider kilosu önemli olan sağlıklı olması
iamthed Ağız tadı oluştukça yemek seçmeye başlıyorlar ve iştahları azalıyor. Karbonhidrat ağırlıklı beslenmiyorsa kilo hiç problem değil.
Mom987 Melisasbasi Ayına göre fazla kilosu fakat bu noktada doktorun dediği önemli. Genetikte böyleyse eğer olabilir. Bazı bebekler yürüyünce kilo verir bazıları vermez. Oğlum kilo vermedi. Ancak yürüme çağı gelmiş veya hareketi çok kısıtlı biraz daha büyük bebekler için doktor kontrolü diyet yaptırılıyor.
Batimoms tirtilinannesi25 benim oğlum 20 aylık 10 kilo ona da zayif diyorlar. Milletin demesi bitmez ki. Bana da biraz yedir buna diyorlar. Yiyor zaten. Yemeyi seviyor. Elinden alıp kendimde yemeyecegime göre. Zayıfsa zayif ne oluyor sanki
tirtilinannesi25 Batimoms valla ya. Kendi çocuğumuzu bizden daha çok düşünecekler sanki. Aslında direk sananeeeee sizeneeee diye bağırsak ne güzel olur 😀
Batimoms Melisasbasi kesinlikle genetik yani. Benim oğlum 20 aylık 10 kilo. Valla yemesini görsen ben yemiyorum. Sürekli elinde hiç birşey olmasa fındık fıstık var. Ama almiyor aynı babasının bebekliği. Kolu bacağının inceliği yapısı şekli bile birebir kopya. Ben artık anladım ne yaparsa yapsın bu böyle gider. Ama tek tesellim kilo problemi yok bu ailede.
SeverusSnape Melisasbasi bebekler özellikle yürümeye başladıktan ve 1 yaşını geçtikten sonra kilo alımları neredeyse durma noktasında azalıyor. Endişelenecek bir şey göremedim. Benim kızım da o aylarda kilolu bir bebekti. Hatta çoğu kıyafetini 18-24 alıyordum. Şu an 21 aylık ve hala o zaman aldığım yazlıkları giyebiliyor. Demek ki obez olmamış :)
Ztoros Melisasbasi kıskanmıştır o😂Sağlıklı besleniyorsa sorun yok bence. Bunun emeklemesi yürümesi var, 20 tane dişi var, canı istemez keyfi yetmezi var. Varda var yani hep ayni şekilde gitmez düzene girer bence
Nurcan03 Melisasbasi boş konuşmuş. Yürümeye başlayınca kilo filan kalmaz. Doktorunuz aksini söylemiyorsa siz normal düzeninize devam edin. Sekiz aylık bebeğe de iki gün aç bırak midesi küçülür demek de nasıl bir kafa yapısının ürünü anlamadım.