Kizlar görümcem kızımı gördü ayy yazikk az yedir obez olcak 2 gun aglar açlığa sonra susar midesi küçülür en azından tasiyamiyorum bile falan dedi çok moralim bozuldu ya boğazına düşkün bir bebek zararli unlu seyler asla vermiyorum pırasa yemeği ispanak yemeği tarhana corbasi herseyini ona özel getirtiyorum kiymasindan irmigine corbalarina kadar 8 buçuk aylık 11 küsur kilo belki 12 olmuştur ama doktoru olabilir falan demişti 😒 öyle söyleyince korktum nasil yemesini kesicem ki yani bilemedim sizce ne yapmalıyım 😳