Fulyaalinmina BAE çok rahat oluyor canım üzeri açıldı mı üşüdü mu terledi mi derdi yok sıcacık yatıyor
Hsrtgndz BAE bebeğim 7aylik 6ci aydan beri geceleri çorapsız yatırıyorum daha doğrusu uyku zamanları hep çorapsız rahat rahat yatıyor. Şuan uyuttum ve şort tsort le istanbuldayiz
pamuksekerinannesii BAE 6 aylik kızım üstünü asla örtmez corapsiz yatiririm atlet tarzi zıbın ve ince pijama tulum şeklinde vsr yok arasi birsey izmirdeyiz izmir yaniyo su içindeyiz bikac güne tamamen tek zibinla yatiricam
irva pamuksekerinannesii Yok giydirmiyorum normal zıbın.Üstünü örten bir çocukda değil.Çok darlıklı bir bebe benim oğlan.Ev sıcak hava sıcak.Peteklerim yanmıyor mesela ama bunaltıcı bir ortam var.
pamuksekerinannesii irva burada oyle ya izmirdeyiz ve lanet ettim bu sıcağa nemden yapış yapış olduk boncuk boncuk ter akiyor artik klima cocukla nasıl kullanicam bilmiyorum şaştım kaldım ☀️⛔
irva pamuksekerinannesii Al benden de o kadar.Klimayı bende açmaya korkuyorum.Sıcaktan patlıyorum şuan halbuki.Ama çocuk üşütür diye de gözüm yemiyor.😂 Terlemeye razı geliyorum.
otose_san BAE yaz kış çorapsız. Bu ara penye tulum giydiriyorum ben kızlarıma, üstleri açılsa bile içim rahat ediyor. Bi kaç hafta sonra sadece kısa kollu zıbınla yatırmaya başlarım, örtü örtmeden. Büyük 2 yaşında küçükse 6 aylık olacak
pamuksekerinannesii irva ben acicam Haziran’da ya millet klimayida açıyor rahatda takiliyo bizler cok kasiyoruz bence benim salon çok büyük anca soğutur bide bütün evi sogutmaya verirsem çocuğu rahatsiz etmez gibi geliyo esit yayilacagi için sıcakta hasta eder onlari be
Finduk_annesi Çorapsız 0.5 tog uyku tulumuyla yatırabilirsiniz. Uyku tulumlarının müslin olanı da var. Rahat eder.
Medusafer BAE bebegimi hep çorapsız yatırdım ki şimdi havalar çok sıcak artık tamamen bıraktı çorabı gündüz de giymiyor kıyafeti de gündüz şort tişört giydiriyorum gece uzun ince tayt ve tişört uzerini de hiç ortmuyorum
kagan2021 Üst tshirt alt şort içinde de zıbın bar kolsuz mğzlinle kundak yapıyorum 2 aylık oğlum ev de şu an 27 derece sizce sadece zıbınla mı uyusa
SweetPaw BAE ince tulum giydiriyorum artık havalar ısındığı için. 3.ayindan beri de çorapsız uyuyor hep
mavisimmm20 BAE benm kızımda bir yaşına girecek ev bizimde sıcak hep çorapla yatıyordu ve üstünü asla ortturmez kısa kollu yatırıyorum şimdi çorapsız ama sabaha karşı serin oluyor dün üşüdü sabaha karşı o yüzden bu akşam ince uzun kollu zıbın giydirdim sadece bide altına ince pijama öyle yattı bakalim