Aylaayla BAE benim bebeğim üç ayşık iki aylıkken çpraplar çıktı ve üzerine sadece ince pijama giydiriyorum .
Batimoms BAE ben corapsiz yatırıyorum oğlumu atlet zibin ve çok ince bir tulum. Sıcakta asla uyumaz zaten ev iyiyse hasta olmaz asıl sıcak hasta eder
BAE Fulyaalinmina uyku tulumu ile terliyo ama normal pamuk kısa kollu tulumu vardı geçen sene onlar iyi gelmişti gene alıcam
mandalina_kokulum BAE Daha 2 aylık ben çorapsız yatırıyorum bir haftadır. Çorapla yatırmak iyi değil kan akışını engelliyormuş
mutialp BAE hiç çorapla yatırmadım. Evimiz sıcak oluyo bizim de alt üst ince uzun kollu pijama takımıyla yatırıyorum.