Renesmee evet evet benim kızım çok gazlı bir bebekti,doktora götürdük tabi kundaklı falan.Doktor dedi ki,çocuk tabi gaz çıkaramaz.Sen gazına zorlanırken,elin ayağın bağlı hareket edemezken rahat gaz çıkarabilir misin demişti😅😅 baya gülmüştüm ama haklıydı yani kızmakta adam o gün bugündür yapmıyorum kundak rahat bırakmak lazım mutsuzlarsa