Merhaba anneler size bir şey danışmak istiyorum
Bebeğim 1 aylık ilk günden beri kundak sevmedi hep ellerini çıkarmak istedi ilk günlerde ellerini dışarda kundak yaptım ama bu seferde kendini uyandırıyor ve yüzünü çiziyordu. 1 aydır da yarım kundak yapıyorum uykuya geçişte ağlıyor ellerini çıkarmak istiyor ama o şekilde uyutuyorum. Acaba yanlış mı yapıyorum sizler nasıl yaptınız alternatif bir yöntem var mı uyku tulumu vs gibi