Fer4hh Benim doktorumda ver dedi mama midesini kaynatıyor su ver dili temizlensin hemde rahatlar demişti bi çay kaşığı veriyorum ben
Minikcasper01 gocebebirbayan emzirdiğini söylememiş ayrıca günde kaç kere mama verdiğine bağlı değişir damlaya damlaya göl olur demişler hatırlayın. Günde 4 defa verirse sadece mama ile besleniyosa açlıktan ağlamaktan perişan olur o bebek yalnız.