Cansuukoosee Bebeğim 42 günlük emmiyor mama veriyorum + su vermeme gerek var mı azda olsa öyle duymuştum ?
Sedefcelebi Cansuukoosee bizde 2 ay 23 günlüğüz doğduğundan beri hep veriyorum meme+mama kullanıyorum artı bide sıcaklar başladı bence vermelisin az da olsa👍
ozgelin Sütünden zaten suyu alıyor artı mamayı zaten su ile yapıyosun..ekstra su verip midesini şişirmemelsn
Ebrukc Cansuukoosee Benim çocuğunda hiç emmedi hep mama verdim. Doktora suyu sorduğum zaman mamayı suyla yapıyorsn zaten demişti ama için rahat etmezse bir çay kaşığı ver demişti ara ara vermiştim.
Umutpasaveannesi 16 günlük benim oğlumda sütüm yetmediği için bende mama veriyorum bir çay kaşığı kaynamış ılıtılmış su içiyorum
bidibidibidi Cansuukoosee kesinlikle vermen lazım. Benim doktorum ne kadar mama veriyorsan o kadar su vermelisin dedi. Ben her mamadan sonra mutlaka su içirdim. İçirmezsen çocuk kabız olacaktır ve susadığı için çok ağlar. Örnek verirsem biz çorba içtiğimiz zaman çorba zaten sulu diyerek susamıyor muyuz? Aynı şey. Mama içen çocuklarda susuyor suyun yeri ayrı mamanın içine koyulan su ayrı …
Deletedmom27337 Cansuukoosee ebe ve doktor su vermemi söyledi. Mama sonrası ağızda pamukçuk oluşmaması için ağızı temizlesin diyeymiş. Ben veriyorum o yğzden her mama sonrası 5-6 damla kadar
Utkucan Cansuukoosee Gerek yok canım mama zaten su ile yapılıyor Instagram’da güncel anne diye bir sayfa var çocuk doktoru elif pınar çakıra ait önermiyor o
Minikcasper01 Cansuukoosee mama da su oluyor gerek yok verilmez su. Bazıları 1 kaşık veriyorum her mamadan sonra diyo bunu gün içinde düşünürsek neredeyse çay bardağı dolar ve daha çok erken.
gocebebirbayan Minikcasper01 canım her mamadan sonra diyor diye nasıl bir çay bardağı olacak. Arkadaş hiç emzirmiyor mu? Günde 4 defa filan verilmesi lazım emziriyorsa. 4 çay kaşığı eder o da
gocebebirbayan Cansuukoosee canım her doktorun her eczacının dediği birinine uymuyor şöyle bir bakıyorum da. Benim doktorum eczacım az da olsa su ver demişti. Ben veriyorum bebeğime.
Minikcasper01 gocebebirbayan emzirdiğini söylememiş ayrıca günde kaç kere mama verdiğine bağlı değişir damlaya damlaya göl olur demişler hatırlayın. Günde 4 defa verirse sadece mama ile besleniyosa açlıktan ağlamaktan perişan olur o bebek yalnız.
Yamanikomm Cansuukoosee benim doktorum suya gerek yok dedi fakat ben çok sıcak olduğu için bşr sabah bir akşam vermeyi planlıyorum 40ından sonra en azından
Smayts Cansuukoosee hayir verilmez doktoruma sordum benim oglumda mama iciyo doktor verme mamayi yaparkende du koyuyosun dedi
leynanin_pembemantosuu Bebeğimin çişi çok kokuyordu doktor su verdi azalıcaktır dedi ki azaldıda mamayıda suyla yapıyoruz evet ama ikisi çok farklı şey ozaman bİzlerde çorbayı suyla yapıyoruz normal su içmeyelim mamayla suyun tatıda kıvamıda ayrı şeyler