Kızım 9buçuk aylık, kakalarını lazımlığa yapıyor artık. Kakası geldi ise ve bezine yapmak istemiyorsa bas bas bağırıyor hemen açıp oturtuyorum. Çişi de gün içinde sıksık oturtuyoruz lazımlığa, hemen hemen bezleri hep kuru çöpe atıyoruz. Yaşını geçtikten sonra kendisi söylemeye başlar diye umut ediyorum.
nasıl yaptın derseniz bolbol çiş tuttum, ıkındığını gördüğüm an altını açıp kakasını çişe tutar gibi tutup yaptırıyordum. Böyle böyle kendisi de bezine yapmak istemez oldu. Desteksiz oturmaya başladığından sonra da lazımlık aldım oturtup bekliyordum çiş yapsın kaka yapsın ona yapılacağını anlasın diye. İlla 2 yaşını beklemenin gerekli olduğunu düşünmüyorum.