Oğlum 21 aylıkken başladık. Farkındalığı olması için 18. ayında lazımlıkk aldım ve salona bıraktım. Ona ne işe yaradığını anlattım. Tuvaleti gösterdim ne işe yaradığını anlattım. İstediği zaman kullanabileceğini söyledim. Gel zaman git zaman oyuncakları tuvaletini yaptı, bazen beni oturttu 🙈 21 aylık olduğunda bezini çıkarmamı istedi, bezi çıkardım gitti oturdu. Bir şey yapmadı, tekrar bağlamayı teklif ettim bağladık bezini. 3 gün bu tekrarlandı, üçüncü gün bezini çıkardıktan sonra hem çişini hem kakasını lazımlığa yaptı. Bir daha bez bağlamadık. İlk gün hiç oturmadı lazımlığa. Ertesi gün oturdu ama koca gün boyunca sadece bir kez yaptı. Üçüncü gün işler iyiye gitmeye başladı. Şimdi 22 aylık ve bazen oyuna vs dalarsa bir kez kaçırıyor. Onun haricinde hallettik sayılır. Bana kalsa temmuz ayı gibi başlamayı düşünüyordum ama süreci oğlum belirledi 🤷🏻