Gokturk3518_ solunum sıkıntısı çekiyor dediler. Oksijen ve hava desteğine bağladılar düzelme olursa bana vereceklerdi doğumdan sonra… düzelme olmayınca yeni doğan ünitesine alındı. Sonradan ne olduysa antibiyotik tedavisine başlandı tedavide 10 gün sürüyormuş öyle dendi. Bende anlamadım. Solunum yolu sıkıntısı çeken yeni doğana antibiyotik ne alaka diye.. öyle detaylıda anlatmıyorlar. Şafak sayıyorum. Gösterme göstermiyorlar fotoğrafını bile çekmiyorlar. Şimdi hastaneye gidip doktoru ile konuşacam. doktoru kolayına hastanede bulamıyorum ki 😢
sizin enfeksiyon kaynağı neydi ??