Benimde bebegim yoğun bakımda kaldı bende elle ve makineyle sagmaya çalıştım. Ayrıca sutum de çok azdı 5-10 ml çıkmıştı ilk bikac gün. Kraft marka makine aldim, çok can acitiyor ve ses çıkarıyor. Elle sagim yapınca da bir süre sonra elim tutmaz olmuştu. Bardak bile kaldırırken titriyodu. Sonra kızım çıktı onu emzirmeye basladim,emdikce de durum arttı şimdi sadece günde 1 kere mama veriyorum o da gece uykusuna dalmadan önce. Emzirme odalarında bir çok kadınla tanıştım. Çoğu lansinohtan memnun kaldığını söylüyordu üstelik çok da sessiz çalışıyor bi bayan kraft denedim çok acitiyor bu iyi demişti.