[silindi] Eomeoni Bodde gülüm bebegini bebek şampuaniyla hergun hava guzelse yika legeni eve getir ilik suyla yika guzlce bebeğini kucağına al popusunu leğene koy yikka rahatlar hemde pisigine iyi gelir inşallah gecer
Eomeoni [silindi] gün aşırı yıkıyorum banyodan ayrı günlük de gazı için de rahatlatsın diye ılık suda bekletiyorum 5 dk kadar
[silindi] Eomeoni yani popusunu legene koyma 😃 zaten kucuk kucağında tut popusunu legene dogru uzat bir elini popusunun altına koy digeriyle de yika su tutan varsa daha kolay olur ama tek te yapabilirsin ama lutfen iki gunde bir bazen hergun 5 dakkalik bisi rahatlar
sparrow Eomeoni Şuan Prima aktif bebek kullanıyorum. Minies, can bebe, evy baby, BİM’in bezi bunlar da kullanıp memnun kaldığımız bezler. BİM’in bezinin numarası 5 son olmasaydı ona devam ederdim.
UmutGlsrDnz Eomeoni ben suyu ısıtıp biraz ılık şekilde ıslatıyorum pamukları ıslak mendil hiç kullanmayın bence en azından biraz daha büyüyüp hassaslıklara geçene kadar Bi yerde okumuştum içeriği en temiz olanın bile değilmiş bide bezininizin numarasını da kontrol edin eğer küçük gibi geliyorsa büyük beden deneyin. Pamukla silincede kurulama beziniz olsun kurulayın
Eomeoni UmutGlsrDnz ıslak mendili bıraktım kullanmayı. Eğer yıkayabiliyorsam direk poposunu yıkıyorum o an mümkün değilse pamuğu ıslatıp temizliyorum ve kuruluyorum..bezlediğim zamanlarda büyük beden bezi deneyeceğim teşekkür ederim Açık bıraktıpımda kızarıklığı gidiyor ama giydirince yine kızarıyor