Zeynebinannesiii mamayla beslenen bebeklere su vermek gerekiyor kabiz oluyorlar. Ben hep verdim verdikten sonra sorun çözüldü. Cocuk su içmek istiyo zaten. 2 doktora gittim ikisi de ver mutlaka dedi. Su vermeyenlere ben şaşırıyorum gerçekten. Sozde bebekler çölde bile susuzluğa dayanirmis burda benimle tartışanlar olmuştu. Insan bu kaktüs degil ki dayansın bide havalar sıcak oluyor yani