Sevdanurr tavsiye şeklinde değil de , tamamen bebeğinize göre değişen bir durum. Miniğiniz gazsız , sakin bir bebekse çok yıpratıcı bir süreç olmaz sizin için. Büyüğü ilgi odağı olmak isteyecek o yoracak sizi bu bariz , tam öğrenme evresi. İlgisiz kalırsa krizler çıkıyor. Tamsmen sizin sabrınıza ve çözüm bulmanıza göre de o kriz kolaylıkla atlatılır. Korkutmak istemedim hakkınızı helal edin. Anneniz size yakınsa yardım alma konusunda hiç çekinmeyin derim. Gerisi hallolur Allahın izniyle. Ben gurbetteyim o yüzden zorlanıyorum.