Merhaba anneler. Biri 22 diğeri 4 aylık iki bebeğim var. Ne zaman miniğimi uyutmaya odaya geçirsem, büyüğüm arkamdan anneeeee diyerek geliyor. Haliyle miniğim geri uyanıyor. Saatlerce uğraşıyorum bazen uyutmak için. Abisinin sesine geri kalkıyor. Tam çıldırmalık bir durum benim açımdan. .
O sinirle büyüğe hemen kızıyorum git gelme peşimden diye. Tek başıma büyütüyorum çocukları, eşim yoğun çalışıyor. Küçüğü uyutmak, yatağına yatırmak.
O sırada arkamdan annee diye oğlumun gelmesi.. çok yoruldum. Muhakkak büyüyecekler ama bu süreç beni çok yıpratıyor. İşin kötüsü hiçbirseyle oyalayamıyorum oğlumu da. Bebeği uyutayım geri geleyim , o sırada birşeylerle oynasın. Yok.
Gözünün önünde kalacağım devamlı. Kızıp bağırmak hiç istemiyorum. O kadar üzülüyorum ki sonrada. Lütfen dua edin.
Uzun oldu özür diliyorum zamanınızı aldığım için.