Eylulsmom16 RuzgarMommys Merhaba hangisini aldınız acaba sitesinde 22 numaradan başlıyorda kızıma bakıyorum bende 🤷♀️
Medusafer Pozitifanneee bende saadet alcam igor çok güzel ama maalesef ilk adıma uygun değilmiş sanırım vicco alcam
Pozitifanneee Medusafer vicco ilk ayakkabılar konusunda iyi sanki ya fiyatları da daha mantıklı geliyor bana
kisgunesi-0102 Pozitifanneee AA yok hiç görmedim ben trendyoldan aldım ben zaten numaralar hep tükeniyordu bulduğumdan aldım 🤦🤣
Pozitifanneee kisgunesi-0102 zaten benim gördüğümde orada da bitmişti ama baya azdı fiyatları ama adını hatırlamıyorum ya 🙈
Medusafer Pozitifanneee evet benim de icime en çok sinen vicco gibi ama hala karar verip de alamadım mağazasında bakmıştım birkaç kere gerçekten çok hafif ve rahat görünüyordu