Defneeliz sağım azaltmaz ben nasıl veriyorum 9 aydır süt ve yetiyor şu anda da dolaba atıyorum. Ama düzenli sağım yapmak şart mesela günde 3 kez çok az, en az 6 kere max 8 kere sağım gerekiyor. İlk aylarda iki göğüsten 60 ccçıkıyordu toplam ama sağım yapa yapa arttı , insan şaşırıyor sonra 100 cc çıktı daha sonra 120 sonra 130-140 ve max 160 .. bebeğin ihtiyacına göre süt üretiliyor ama dediğim gibi düzenli sağım. Bir de az çıkıyor diye bırakmamalısın, 15 dakika dolmadan bırakma sağımı süt çıkmasa bile 15 dakika dolmasını bekle ki süt üretsin beyine sinyal gitsin yetmiyor süt diye.. ha bu arada benim bebeğim alerjikti yani nerdeyse hiçbir şey yiyemiyordum ona rağmen pes etmedim. vazgeçme istikrar her şey bebeklerimiz için . Bana da solgar artırmazsa başka hiçbir şey artırmaz demişti ve artırıyor kesinlikle ben 4. Şişeye geçtim, doktora kontrole gittim b12 ve tüm vitamin değerlerime bakılsın diye bayağı yüksek çıktı b12, günde 6 tablet içiyordum, 2 ye düşürdü doktor.