Lacivert babyackgz merhaba evet hata yapıyorsunuz dolması diye bi şey yok iki saatte bir göğüsler aktif çalışmalı. Ben bu sekilde mamayı bıraktım sizi happymomdsn hatırlıyorum sanki ümit hoca da dogum yapmıstınız dimi
babyackgz Lacivert evet canım ümit hanımda yaptım doğru hatırlıyorsun sende mi o hastanede doğum yapmıştın
Lacivert babyackgz ben de yasemin hsnımda yaptım sizinle konusuyorduk sık sık. Sutunuzu iki saatte bi sagın mutlaka böyle yspsrsanız artıs da sağlarsınız. Bol su ceviz hurma incir ben bi de momstok anne çayı le artırdım sutumu
babyackgz Lacivert aa evet hatırladım sizi bol su ve tahin tüketiyorum şu an ama pek faydası yokmuş herhalde tek sağımda 15 cc zor çıkıyor 3 saatte sağım yaptıkça aslında hiç sütüm olmadığını anladım 🥺 önerini dikkate alacağım bir de onları deniyeyim
mehpeyker babyackgz Bol su içiyorum bir de solgar’ın bir ürünü var ondan aldım. Annemin bir arkadaşı tavsiye etti. Bol su içiyorum, rezene çayı içiyorum. Ben de emzirenleri görünce bir tuhaf oluyorum 😔
babyackgz mehpeyker solgar bira mayası mı? biri daha tavsiye etti deniyeceğim en kısa zamanda mutlaka
Lacivert babyackgz tahini çok tüketmeyin çünkü alerjen baska sorun yasayabilirsinşz. 15 cc yi küçümsemeyin siz bugunden itibaren iki saatte bir sagım yapın sagımı yaparken; 1 bardak su için göğse sıcsk kompres yapınazıcık masaj ardından başlayın sağmaya. 20 dakika tek göğsü sagacaksınız 3 er dakikada bir hızı artırın sonra aynı işlem diğer göğse bunları danısmanlardan öğrendşm ve ben bu şekilde mamayı tamamen bıraktım. Destek olması açısından şiddetle tavsiye ederim momstok mother tea hatta mayya kapsülü ınstagramda anneodası var ordan temin edebilirsiniz ben o çaya baslayınca hızla arttı sutum hala da kullanıyorum.
mehpeyker babyackgz yazdığını şimdi gördüm. Solgar’ı içeli sütüm arttı. Bebeğim artık beni emmeye başladı. Sana da tavsiye ederim arkadaşım. Sabah, öğlen, akşam ikişer tane içiyorum
patilianne babyackgz benimki biberona alışınca emmedi hep sağdım mama vermedim şuan makinayı bıraktım yara yapıyor çünkü elle sağıyorum mochi takıyorum günde 5-6 kere her seferinde 200 cc cıkıyor
babyackgz patilianne ben biberon kullanmıyorum gündüzleri kaşık biberonla veriyorum gece uyku sersemi biberonla veriyorum sadece maşallah süt miktarınız çok iyi darısı başıma 🧿
babyackgz Lacivert çok teşekkür ederim gerçekten önerilerinizi dikkate alacağım 🙏🏻 inşallah faydasını görürüm 15 cc moralimi oldukça bozuyor normalde 3 saatte bir sağımda zaten 100 cc falan çıkması lazım 15 cc çok az değil mi
Melegimbebegim patilianne Ylm Betim Yaa benimde ilk baslarda her sagista 120 cc falan cikardi 2 saate bur sagardim simdi bebegim 49 gunluk sutum oyle azaldiki 1 gunde 50 cc cikiyor cikmiyor ne yapabilirim lutfen yardim edin bebegim kuvezde
Betim Melegimbebegim canım doktorum bana solgar bira mayası b12 önerdi onu içmeye başlayınca 40-50 cc kadar süt artışı oldu. Onu kullanabilirsin ben 4. Şişedeyim başka süt yapan şey bol su tüketimi ve dereotu bende bunlar faydalı, maden sütü da etkili oluyor
patilianne Melegimbebegim 2 saatte bir sağmaya devam edin geceleri de kalkıp sağın doktora danışarak takviye alın düzenli sağımı bırakmayın
Ylm Melegimbebegim Allah yardımcınız olsun, bebişe şifa diliyorum. Doktorum bana Bi süt arttırıcı vitamin vermişti, nurse harveys momma, bende işe yaradı, Bi deneyin isterseniz. Denemekten zarar gelmez
Thegkscr Dtbrc merhaba benim de bebeğim 2 aylık ve mama +meme gidiyoruz. Nasıl sadece memeye dönderdiniz acaba? Bestlak humana kullandım ama sütüm hiç artmadı tek sağım da iki göğüste 40cc anca çıkıyor hala
Dtbrc Thegkscr ben emziremiyorum maalesef oğlum reddediyor,sağıp veriyorum😔düzenli sağım yaparak arttırdım sütümü 2-3 saate bi sağıyorum biraz zor oluyor ama alıştım☺️☺️
Senizinc babyackgz çalıştıgım için sabah emziriyorum 7 8 gibi 3bucuk saat sonra işyerinde sağıyorum 160 cc falan cıkıo ortalama