Feyzosunannesi Kizlar bebegim 8 aylik ceviz vermek istiyorum artik ama nasil vericem sizler nasil veriyosunuz neyle verebilirimm?
Ftmsrsln Feyzosunannesi benim kızım da 8,5 aylık ezerek veriyorum muhallebisine ya da yoğurduna karisitiriyorum
Papatyass Feyzosunannesi Robottan geçirip kavanozla dolaba koydum yoğurt muhallebi gibi şeylere ekliyorum 😊
Burcu35 Feyzosunannesi Muzu ezip cevizi havanda dövüp öyle veriyordum o dönemde. 1 yaş sonrasıda balla vermeye başladım. 2 yaşını geçti şimdi cevizi bala batırıp kendi yiyor😂
Nik_mik_yok Feyzosunannesi peynir ile veriyorum. Ayrıca ceviz i peynir le yemek sunnetmis, bunu da yeni öğrendim
ikizbabymom Feyzosunannesi balkabağını irmikle haşlayıp içine biraz pekmez ve çekilmiş ceviz koyabilirsiniz ya da tahin pekmez ceviz
Merve-eee Feyzosunannesi cam rendede rendeleyince un gibi oluyor. Yogurduna karistiriyorum ya da irmik meyve puresi yaparsam onun icine ekliyorum en son.
Vanilya Feyzosunannesi Ben nedense cevize cesaret edemedim bir türlü. 1 yaşında kızım ama hep verecekken biraz daha bekleyeyim diye duruyorum ya
Feyzosunannesi Vanilya bende bu zamana kadar bekledim ama cok faydali bisey vermek istedim buraya sorayim dedim🌸