ikiprensannesi_gul Gokce1504 kaka yapma sıklığı nasıl acaba ya benimde bebeğim 29 gün oldu bu gün az az sürekli yapıyo kakasını doyuyo mu acaba
ikiprensannesi_gul Gokce1504 bestlak damlayı kullan düzenli canım inşallah artar ya süt sorunu psikolojiyi bile bozuyo valla benimde öyle çok aşırı değil ama bakalım nolcak
Balkupu Gokce1504 kaka yapmasından doyduğu anlaşılmaz bebeğin, çişli bez sayısı takip edilmeli günde en az 5 bez değişiyosa doyuyordur
Masev Gokce1504 onu bilemiyorum denk gelmedim hic ama jokerde var sanirim bir de böyle sut arttirici malt icecego
stella Gokce1504 benim sütümü çok arttırdı bunlar ama 3-4 günde gördüm hemen etkisini. Psikoloji çok önemli. Artmıyor dersen artmaz. İşe yarayacağına inanarak kullan
Balkupu Gokce1504 evet tablet daha iyi ama ben mama desteği kullanmadığım için çayla başladım 2 hafta fln içinde çıkmıştı, kullandığımda 4 aylıktık
Balkupu Gokce1504 o zaman tablet iyi olacaktır sizin için faydasını görürsünüz inşallah benimde hala aklımda almak var sütüm yine azaldı ama maddi olarak zor geliyor
Bahar-4 Gokce1504 ne kadar sık emerse okadar çabuk süt artar benim 2.ayda arttı mama çok gaz yapıyor mümkün oldukça az verin onların mideleri zaten küçücük sütünüz yeterli gelir