Gokce1504 ben çayından kullandım ama düzenli kullanmamıştım, 30 gelen sütüm 50 ye çıkmıştı, bi kere aldım başka da almadım maddiyattan dolayı, ama düzenli sağım da şart ya da düzenli iki meme emzirme, hapını alıcaktım ama kilo alımı iyi ddi doktor vazgeçtim ama hala içimi kemiriyor