Toprakbey Regen 4 ay 10 gündür bir sıkıntı yaşamadık çok şükür 😁 uyuya uyuya büyüyorlar gerçekten benim oğlum ayına göre fazla büyük gösteriyor bile 🙄
Regen Aybk ilk kez böyle bişey duyuyorum. Maksimum 2 saatte bir emzirmeniz gerekirdi şekeri düşüyor bebeğin sarılık olur. Çok enterasan.
Aybk Regen hiç sarılık vb de yasamadık daha 1 haftalık falandı 5,6 saat uyudugunu biliyorum emmeden 🤗
Regen Thesra evet aslında öyle de doktorumuz kan şekeri düşer falan dedi tedirgin etti geçirme 6-7 saati dedi 🤷🏻♀️
Alazokan Regen ben güzel biz uyuyamıyoruz bazen 🤣 sürekli meme emmek için kalkıyoruz çünkü 🤣🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Keşke biz de sizin gibi olsak 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻