OMG5860 FerideguL her çocuk farklıdir uyumak isterse uyur müdahele etmeyi çok doğru bulmuyorum ben bu benim düşüncem bebeğim çünkü acikinca uyanıyor emzirip yatryorum geri uyuyo bebeğin bi hastalığı yok gelişimi iiyse bence sizde çok takılmayin bu konuya herkes kendi cocugunu biliyo çünkü o yüzden bu tarz yorumlarda bulunuyorlar
FerideguL OMG5860 tabiki müdahale etmiyorum bayan kalkıp ne rahat annelersiniz deyince şey oldum ne rahatlığı bebek nasıl isterse öyle davranıyoruz ama insanlar çok bilmiş oluyorlar 7 saat aç durur mu diyor hala sanki bile isteye ac bırakıyoruz uyanmıyor napalim uyumak istiyor bebek
Gozle Valla kızlar maşallah bebislerinize 3ay 21 günlük bebeğim gündüzleri her saat başı geceleri de iki saatte bir emiyor
OMG5860 FerideguL aynen öyle hiç bi anne aç bırakmaz bebeğini çok takilmiyorum ben bu tarz şeylere belli başlı konular hariç her bebek farklı bi insan demek
bluem Gece uyandirmayinca kan sekeri dusmuyormu benm bebegm ilk dogdugunda emmedigi icin kan sekeri dustu iki gun yogun bakimda yatti odum patliyor ac kalacakda kan sekeri dusecek diye ay ay ilerleyince beslenme saatide azaliyirmu
Nebicimanne Deletedmom277 ay insallah bacım perisan oluyor insan boyle kocakarilara dondum genc yasimda 😂
Ece06 Regen önceden 4 aylıkken bebeğim hep gece 12 den sonra uyanırdı her saat başı ..... bende ne yapabilirim diye çok araştırmıştım ve bebeğimi gece 12 de kendi uyanmadan alıp emziriyorum böylece haftanın belirli günleri bunu yapıyorum şimdi çok şükür rahat ettim 6. Aydan sonra bunu teke indiricem
Thesra Regen Kilo alımı iyiyse gece uyandırıp emzirmene gerek yok canım. Uyumasıda onun için çok önemli bir etken büyümesi açısından ve muhtemelende karnı acıkmıyor.. Bu şekilde hem onun uyku kalitesi hem de senin uyku kaliten için iyi bir durum.💐
Regen Thesra evet aslında öyle de doktorumuz kan şekeri düşer falan dedi tedirgin etti geçirme 6-7 saati dedi 🤷🏻♀️
Aslky Deletedmom277 kesinlikle bizim doktorumuzda öyle. Uyanmıyorsa sizde uyandırmayın uyusun aç olsa zaten uyumaz dedi
Deletedmom277 Aslky kesinlikle öyle. Bir kaç kez sordum bu durumu doktorlara. Şekeri düşmez bu ayda ki bebeğin dedi. Acıktığında zaten ağlar nasıl sabah kalkıyorsa aç olduğu için gece de kalkardı dedi..
Aslky Deletedmom277 zaten o şeker düşmesi olayı ilk 2 ay oluyormuş bize de aynen öyle söyledi. O zaman uyandırmadığımız için şimdi de uyku düzeni öyle devam ediyor gece beslenmesi yok denecek kadar
Oznur Regen ozellikle uyandirmiyorum 6 da kendi uyaniyor zaten. bazen 5 te uyaniyor. Gece uyanmamasini gunduz uyumamasina ve zsyen gec gece uykusuna yatmasına bagliyorum
Oznur Suzitosuzi rahatına duskun olmakla ne alakasi var ya uasli nineler gibi basladiniz yani.cocuk ac olsa uyanmaz mi sence 10 gunluk bebekten bahsetmiyoruz. Her cocuk bi degil benimki uyurken asla emmiyor mesela tamamen uyanmasi gerek bi kac kere o hatayi yaptim cocuk gun boyu agladi. Neden uykusu bölündü biz bile tam uyku alamadan uyaninca huysuz sinirli oluyoruz
Oznur Kaynanam da oyle ac uyuyo cocuk diyor. 4 aylik cocuk ac olsa ortaligi yikar. Ac olsa ayda 1.5 yada 1 kg alir mi
Regen Fundaaa 3 saat çok erken ya sizinde süt üretimi olması için uyumanız lazım en azından 5 saat kesin ellemeyin ben 3 aylıkken 5 saatte bir emziriyordum
Regen Suzitosuzi mama vermiyorum bende 5 saat sonra falan emziriyorum gece ama uyandırmıyormuş kimse bebeğini yani ben boşunamı kalkıyorum gerek yok mu acaba diye düşündüm bir an