iki_prens_annesi çok acele etmeyin lütfen siz ne kadar ısrar ederseniz o o kadar beze düşkünlüğü artar. Benim oğlum 3,5 yaşında kendi istegiyle bıraktı, evde bak buyukler tuvalete gider oğlum dedim sende büyüdün artık sende tuvalete gitmelisin dedim tamam dedi 1 gün zorlandık bez istedim dedi bez bitti dedim 2. Gün anne tuvalet dedi götürdüm, 1 hafta gece bağladım altını sonra onu istemiyorum ben dedi gece 2 defa tuvalate kaldırdım şimdi gece 1 defa kaldırıyorum tamam. Yani demem oki çocuğunuz istemeli bezi bırakmayı.