Songul1401 geçen ay 2.dozunu yaptırdım.. Dr um aşılarla ilgili muhabbet ederken komşunun mesajlarını gösterdi.. Komşusu rotayı evde yaparmısın diye sormuş.. Dr umuzda hastane ortamında olması daha iyi hem aşının soğuk zincirde taşınması hem de olası bir yan etki durumda müdahale için yazmış.. Aşıyı al hastaneye getir burada yapayım yazmış🤷♀️🤷♀️