3children1mom evet uyku eğitimi verdim. 13 ay için çok erken der hepsi. Ama yine de çocuktan çocuğa farkedebilir, siz ne kdr geç geçirirseniz tek uykuya o kdr iyi derler. “Hepsi” 10. Aydan bahsetmezler bile.. Bana 10 ayda da tek uykuya geçebileceğini söyleyen tek bir tane pedagog veya psikolog veya uyku eğitmeni söylerseniz hatamı kabul edip özür dileyip genelleme yapmaktan vazgeçicem. Sadece 1 kişi. Böyle biri olmadığı için bencede konuyu bu şekilde kapatalım 😊 Hayırlı günler 🌸