Mucadile Kızım 1 yaşında ve iki haftadır falan uykusu iyice sapıttı. Normalde tek uyku için erken biliyorum ama iki uyku yapınca gece geç uyumak istiyor erken uyutamıyorum. Ben de hamileyim onu uyutmaya çalışırken çok uykum geliyor iyice eziyete dönüyor. Acaba tek uykuya mı geçsek çünkü bazen ikinci uykuyu uyumayınca akşam erken yatıyor. Ne dersiniz?
Elifmoms Mucadile tek uyku deneyin eğer sıkıntı olmuyorsa geçin. Benimki 16 Aylık daha yeni geçtik ama benimki çok erken uyandıgı bu zamana kadar kaldı yoksa daha erken geçerdik.
Mom44454 Mucadile canım bende sen gibiydim anca deneyerek bulabilirsin bunu. Oğlum kimş zaman tek uyku yapıyor kimi zaman dayanamıyor diş çıkarıyor tekrardan sapıttık bizde. Ben de hamilelikten herhalde uykuya bir düştüm ki uyusa diye gözünün içine bakıyorum😭🤭
lilyaninannesi Mucadile iki uyku uyuduğu zaman ki uykı saatlerini yazar mısınız? Gündüz kaçta uyanıyor sonra kaçta yatıyor gibi
Mucadile zeynepela2 ben erken yatsın istiyorum o yüzden böyle mi yapsam diyorum çünkü akşam 2 3 saat bana kalsın istiyorum
zeynepela2 Mucadile erken yatarsa da erken kalkıcak ben sabah uykusunu seviyorum. Gece 9 da uyuduğunda 7 ayakta 11 de uyuduğunda 10 a yakın uyanıyo rahat oluyo
Mucadile lilyaninannesi sabah 7 de uyanıyor, 9 buçukta uyuyup 11 de kalkıyor. İkinci uykuya 2,5 ta yatıp 3,5 ta uyanıyor. Akşam da 8,5 ta uyumaya götürüyorum. İkinci uykusunu kısa tutmayı da denedim 3 te kaldırdım mesela yine akşam uyumak istemedi.
lilyaninannesi Mucadile 7 de uyanıp 9buçukta uyumadı çok güzel. Ama sonrasında 11 de uyanıp 2 de uyuması gerek. Bunda da yine 1 buçuk saat uyusun. Erken uyandırmayın. 3 buçukta uyandıktan sonra gece uykusuna 4 saat sonra yani 7buçukta geçmesi gerekir.hatta 4 saat bile geç, 3buçuk saat sonra geçmesi gerekir. Yani 7 de.. Siz çok geç yatırıyorsunuz. Uyku başına vuruyor kısacası. Ondan uyumak istemiyor. Bir de böyle deneyin. Birkaç gün içinde alışacak göreceksiniz
Gulay-73 Mucadile merhaba benim kızım 14 aylık 2 uyku yapıyor hala sabah 8 kalkıyor oyun kahvaltı sonra 11.30 gibi uyur 1 de kalkar sonra oyun yemek 3.30 gibi tekrar uyku 5 de kalkar akşam 9.30 gibi uykuya geçiş yapar
3children1mom Mucadile 1 yaş icin tek uyku erken değil gec bile canım Tek uykuya düşüş 10 aylikken başlıyor ☺️
3children1mom lilyaninannesi Teşekkür ederim sizin düşüncenize saygı duyarım 😃 Eğitimciler de yanlış düşünüyor o zaman☺️ Ayrıca ben okul öncesi öğretmeniyim. Çocuklarımın da uyku düzeni gayet iyi. 🥰🖐🏻
durummtpc Bende bu konuda musdaribim suan 2 uyku yaptığında cok gec yatiyor uykulari kisa tutnama ragmen cok denedim saatleri degistirdim ama 9 bucuga sarkti gece uykusu oda 9 bucukta odaya giris uyumasi 10 u geciyor belki , bu gunlerde tek uyku yaptirmaya basladim hem uykuya gecisi cok kolay oluyor hemde daha mutlu sanirim daha cok erken biliyorum ama 2 uyku arasi 3 -4 saat oldugu icin yorulmadigini daha uykusu olmadigini farkettim o yuzden cok ugrastiriyor beni kendide eziyet cekiyor bende
Woody Mucadile benim kızım da 13 Y Aylık oldu. 1 haftadır tek çifr karışık gidiyor. Uyku süresi hesaplıyorum ben. Günlük 12 13 saat uyuması gerekiyormuş. Eger öğlen uzun uyuduysa 2. Uykuyu zorlamıyorum mesela. Dün sabah 9da bi kalktı, 4 30da uyudu 🙄
lilyaninannesi 3children1mom okul öncesi öğretmeni olmanız hiçbir şeyi değiştirmez. Tek seferde 3buçuk saat uyku uyuyorsa belki. Hele ki 10 aylık bir bebeğin 4-4buçuk saat uyuması lazım.. uyku eğitimi veren bütün psikolog ve pedagoglarda aynı şeyi söylüyor, emin olun 😊 sevgiler 💕
Mustafaamm Cnn bnm evde ses faln olursa u Erkn uyumaz bak bnm oglum iki buçuk yasin da öyle uykusu var gecede esim erken uyuyo biz tek kalıyoruz ışığı hafiften karartiyorum tv sesini kısıyorum uzanıyorum bazen geliyo oyun oynamak icin diyorum uyu annecim bak bnde yatıyorum bazen hic bakmıyorum yüzüne oyle uyuyo
La_Mer Mucadile Ben oğlumu tek uykuya geçirdim ,iki uyku yapınca gece 1-2-3 nereye kadar giderse uyumak istemiyordu.Sadece 7-8 gibi kalkarsa iki uyku yaptırıyorum.Normalde zaten 9.30-10.00 da kalkıyor. Uykusu gelene kadar 14.00-15.00 oluyor tek uykuda 2 saat uyuyor.son yarım saat uyuyacak diye normal uyuması gereken vakitten 3 saat geç uyuyor ve gece 2 de uyumuş oluyor.Gece 2 gerçekten fazla geç bir saat.gece 00.00dan sonra ayakta kalmamaları gerekir.
3children1mom lilyaninannesi Siz bebeğinize uyku egitimi verdiniz mi? Iyi araştırın sizin yanlış bilginiz başkalarının da kafasını karıştırmasın konuyu şöyle kapatalim Bütün demeyelim o zman genelleme yapmayın lütfen sizede iyi ramazanlar 😊