mert2021 Peki doğumdan sonra belinde ağrısı olan var mı kızlar ben yatamıyorum nerdeyse oturarak uyucam
Dogabebekkk mert2021 bir arkadaşımın bel fıtığı olmuştu fizik tedaviye gitti iyileşti doğumdan sonra sıkıntı yaşadı biraz ağrıyordu onun da
m123 Dogabebekkk ben 8 ay olmadım ciddi anlamda çok kilo almıştım Doğumdan sonra regl olmamak genetik oluyor ama yinede aksatma doktora git derim
silakabadayi Dogabebekkk Sarımsı akıntı enfeksiyondan kaynaklı diye biliyorum. Regli ise özellikle emzirirken 1 seneye kadar normalmiş. Ben 8 ay sonra oldum.
Giizz Dogabebekkk tabiki korunmalısınız yoksa her an 2. Bebiş 😅 akıntıda oluyor biraz evet her zaman değil
Semam Dogabebekkk Vallahi ilk ay oldum normaldi ama diğer aylar 2 gün 3 gun gecikmeli oluyorum suanlik ama oluyorum düzensiz sadece gün kayıyor işte oda insanı tedirgin etmekten başka bi ise yaramiyo🙈