Merhabalar 6 ay önce doğum yaptım hala regl olmadım ama biraz yoğun sarımsı-şeffaf karışık akıntım var benimle aynı durumu yaşayan var mı bir ağrım falan da yok ama akıntı oluyor hep regl niye olmadım bilmem emziriyorum. Doktora gitmeli miyim sizce hastalık olabilir mi bu akıntı ?