Fatmadoglu merhabalar. Ben de böyle bir post açmıştım. Çok fazla yorum geldi. Ben sleepy, goon denedim. İkiside sızdırma yaptı. Hiç memnun kalmadım. Bez daha dolmamış bile hem kakayı hem idrarı sızdırıyordu. Artık kıyafet değişmekten çok bunalmıştım. Her alt değiştirmede kıyafet değiştiriyordum. Forumda en çok prima premium önerildi. Onu aldım. Akşamdan sabaha hiç değiştirmedim ve hiç bir sızıntı yok. Onu öneriyorum. Birde ben prima aktif bebek aldım bu hafta. Gündüzleri takacağım. Şimdilik oda çok iyi. Diğerlerine göre fiyatıda uyguna geldi aktif bebeğin.