Fatmadoglu Sleepy, goon, minies denedim ama hiçbiri işe yaramıyor. Sleepy’nin bio naturel de normal külot bezi de pişik yapıyor. Oğlumun cildi çok hassas bebeği böyle olanlar yardım edin bana 😔
zeynepela2 Fatmadoglu aynı markaları bende kullandım ebebek kullandım rahat ettim. Sakın baby turco deneme oda kötü
Cansusucu Fatmadoglu baby turco dene canim oldukça güzel ben molfix kullaniyordum artik beğenmiyorum bıraktım baby turco ya geçtim
Fatmadoglu Mom088 Efemm prima pahalı diye almıyordum ama alacağım sanırım mecbur. Bu dertten kurtulayım da.
Mgorgun61 Fatmadoglu ben primanın en iyi olan bezini almıştım ama pişik yaptı benim bebeğimde sonra molfix aldım ve hala onu kullanıyorum bebeğim 3 aylık oldu şu an
Fatmadoglu Mgorgun61 molfix yenidoğan serisi güzeldi ama diğer serilerinden memnun kalmadım canım külot bezini bilmiyorum ama
hunilimomm Fatmadoglu 14 ay kadar Canbebe kullandım küçük geldi molfix e geçtim yaklaşık 6 7 ay da onu kullandım oda küçük gelmeye ve sızdırmaya başladı suan 22 aylık baby turco kullanıyorum maalesef deneye deneye doğru bezi bulmak gerek ben bu 3 ünden de çok memnun kaldım pişik vs olmadı
Adababy Fatmadoglu a101 in kendi markası soffia bezini kullanıyorum sleepyden geçtim bendede pişik yapmıştı koç hastanesinde hemşire arkadaşım doktora sordu o markayı önerdi çok şükür geçti daha da pişik olamdu
36DorukEgemm36 Fatmadoglu bimin bezini dene bebeğim 3 aylık olacak asla pişik olmadı krem olarak da sudocrem cok iyi geldi
Fatmadoglu 36DorukEgemm36 krem penaten sürüyorum pişik olduğunda canım memnunum bu aralar enfeksiyondan dolayı sürmüyordum şimdi mecbur sürdüm. Külot bezi var mı?
Uygarpinar Fatmadoglu kesinlikle size katılıyorum temiz içerikli diye alayım dedim bayada aldım hatta pişik oldu kanıyordu yarası aşırı pısman oldum
Adababy Fatmadoglu külot bezi varmı bilmiyorum ama ben 3 numara kullanıyorum çokda ucuz yani sızma vs yapmadı bende