Honeymoms 17 aylık olacak haftaya ben kıyıp kesemiyorum zaten artık azaldı kalkmaları gece 1 e fln düştü.. zaten şimdi azı dişleri fln da çıkıyor iştahı pek yok birde kesmeyeyim diye düşündüm sizce yanlış mı yapıyorum ? Bir çok kişi kesiyor çünkü de kafam karıştı