Yamanikomm benda malesef emziremedim çok yetersizdi sütüm ne yediysemde arttıramadım belkide artmadıkca strese girdim daha da etkıledı bılemıyorum ama asırı takıyordum zamanla mamanın tek carem oldugunu anladım akısına bırakın beslenmenıze,uykunuza dikkat edin gerisi Allahtan yapcak bir şey yok malesef kii umarım bol bol sütünüz olur.