Kızlar 20 günlük bir bebeğim var ilk bebeğim yemediğim hiçbişey içmediğim hiçbiley kalmadı rezeneler süt çayları pekmezler pilavlar herkesin yaptıkları yani 3 litre su içiyorum ama sütüm asla ama asla artmıyo bebğimi 2 saate bir emziriyorum göğsümü sıkıyorum süt geliyor damla olarak ama çok sert değil göğüslerim bazende sızlıyor yani ne yapcamda artcak yoksa böle böle azalır gidermi hiç artma şansı olmazmı 20 günden sonra bide son çare türküyeden bestlak damla söyledim onu denicem😔