vuslatim46 Gerilmemek zor evet benim kızım da 24 aylık bazen hiç nedensiz ağlıyor. Ama bu dediklerim inanın çok işe yarıyor. Özellikle ağlamasına izin vermek. Sonrasında pamuk gibi oluyorlar ☺️ Eğer kitap okumayı seviyorsanız size 2 kitap önereceğim bu konuda gerçekten çok yararlılar. “Çocuğunuza kulak verin” Aletha J. Solder yazarı. Aynı yazarın “Ağlamalar ve öfke nöbetleri” kitabı da çok iyi.