vuslatim46 Öncelikle elbette geçecek şimdiye kadar her şey geçmedi mi ? ☺️ İnatlaşma tek taraflı olmaz iki kişiye ihtiyaç vardır. Siz inatlaşırsanız kaybedersiniz o yüzden inatlaşmayın. Başka yollar deneyin. Seçenek sunmak, oyunun gücünü kullanmak, dikkat dağıtmak gibi. Bir de çocuklar streslerini ağlayarak boşaltırlar. Ağlamasına izin verin engellemeyin. Yanında olun, destek olun. Kriz anlarında özellike çok işe yarıyor. “ İstediğin kadar sağlayabilirsiniz rahatla. Ben yanındayım. İstersen bana sarılabilirsin” çocuğunuza bu mesajı verin. Duygusunu tanımlayın ve aynalayın. Şu an şuna kızdın gibi.